Dobra - zaczne od tego że ja i wszyscy admini nie chcemy stracić naszych kochanych userów więc wprowadzam do forum radykalne zmiany, które mają na celu polepszyć stosunki userów z adminami jak i zgraniem i co najważniejsze - pojedynkowaniem się. W tym celu wprowadzamy 1. punkty statystyk - oznaczamy kolorem czerwonym 2. obrażenia - oznaczamy kolorem pomarańczowym 3. punkty życia (HP) - oznaczamy kolorem niebieskim 4. punkty nauki - oznaczamy kolorem turkusowym
Ad 1 Punkty stystyk dzielą się na: -Siła -Celność -Zręczność -Szybkość -Reakcja
Ad 2 Wysokość obrażeń, które zadaje dane Jutsu będzie pokazane w opsie tego Jutsu (zawsze w sygnie piszemy ile Jutsu wykorzystuje chakry i ile zadaje obrżeń) Na obrażenia wpływa także współczynnik wasej siły - przykładowo - jeśli macie siłę10 to do obrażeń zadanych przez to Jutsu dodaje się jeszcze waszą siłę czyli 10 - atak wyraźnie wzrasta.
Ad 3 Przykładowo - jeśli macie 50HP, a przeciwnik atakuje was Jutsu zadającego 5 obrażeń - to zostaje wam 45HP i zapsiujecie w walce pod koniec posta - ile chakry, ile HP - kto nie będzie miał już HP - przegrywa
Ad 4 Punkty Nauki są ważną liczbą - zapisujemy ją w sygnaturze i tak: Punkty Nauki zdobywamy tak jak doświadczenie poprzez misje, walki, różne treningi - najlepiej z Sensei
A za każdą misję dróżynową danej rangi dostajemy 2 razy więcej niż za normalną misję
Siła - już wspominałem, dodaje większe obrażenia do ataku Celność jak i ręczność potrzebne są do niektórych broni, artefaktów przykładowo żeby można było używać shurikenów musimy mieć celność 2 a Zręczność pozwala nam posługiwać się niektórymi artefaktami czy tam katanami żeby można było używać katany trzeba posiadać zręczność 4 Szybkość i Reakcja - pamiętajmy, że jeżeli pojedynkuje się 2 ludzi, jeden goni drugiego - ten co ucieka ma szybkość 3 a ten który ma szybkość 5 bez żadnego problemu go dogoni - bo jest o 66% szybszy (jak łatwo wyliczyć) Jeszcze jedno do tych rzeczy - jeśli sumując te dwie statystyki będziemy mieli sume większą od sumy przeciwnika o 10 punktów to na połowe ataków przeciwnika możemy zrobić unik
|