Kakashi - 2009-01-12 16:00:56

Dobra - zaczne od tego że ja i wszyscy admini nie chcemy stracić naszych kochanych userów więc wprowadzam do forum radykalne zmiany, które mają na celu polepszyć stosunki userów z adminami jak i zgraniem i co najważniejsze - pojedynkowaniem się.
W tym celu wprowadzamy
1. punkty statystyk - oznaczamy kolorem czerwonym
2. obrażenia - oznaczamy kolorem pomarańczowym
3. punkty życia (HP) -  oznaczamy kolorem niebieskim
4. punkty nauki - oznaczamy kolorem turkusowym

Ad 1
Punkty stystyk dzielą się na:
-Siła
-Celność
-Zręczność
-Szybkość
-Reakcja


Ad 2
Wysokość obrażeń, które zadaje dane Jutsu będzie pokazane w opsie tego Jutsu (zawsze w sygnie piszemy ile Jutsu wykorzystuje chakry i ile zadaje obrżeń)
Na obrażenia wpływa także współczynnik wasej siły - przykładowo - jeśli macie siłę10 to do obrażeń zadanych przez to Jutsu dodaje się jeszcze waszą siłę czyli 10 - atak wyraźnie wzrasta.

Ad 3
Przykładowo - jeśli macie 50HP, a przeciwnik atakuje was Jutsu zadającego 5 obrażeń - to zostaje wam 45HP i zapsiujecie w walce pod koniec posta - ile chakry, ile HP - kto nie będzie miał już HP - przegrywa


Ad 4
Punkty Nauki są ważną liczbą - zapisujemy ją w sygnaturze i tak:
Punkty Nauki zdobywamy tak jak doświadczenie poprzez misje, walki, różne treningi - najlepiej z Sensei

A za każdą misję dróżynową danej rangi dostajemy 2 razy więcej niż za normalną misję

Siła - już wspominałem, dodaje większe obrażenia do ataku
Celność jak i ręczność potrzebne są do niektórych broni, artefaktów
przykładowo żeby można było używać shurikenów musimy mieć celność 2
a Zręczność pozwala nam posługiwać się niektórymi artefaktami czy tam katanami
żeby można było używać katany trzeba posiadać zręczność 4
Szybkość i Reakcja - pamiętajmy, że jeżeli pojedynkuje się 2 ludzi, jeden goni drugiego - ten co ucieka ma szybkość 3 a ten który ma szybkość 5 bez żadnego problemu go dogoni - bo jest o 66% szybszy (jak łatwo wyliczyć)
Jeszcze jedno do tych rzeczy - jeśli sumując te dwie statystyki będziemy mieli sume większą od sumy przeciwnika o 10 punktów to na połowe ataków przeciwnika możemy zrobić unik

kolosek - 2009-01-14 22:13:24

chciałbym wiedziec jakie są zasady dodawania pn do atrybutów czy jeden dodatkowo czy 1 lvl 1x1 2lvl 2x2 czy jak ?
jestem tego bardzo ciekawy  :p  :please: